wtorek, 8 czerwca 2021

|| 11 || LOL

 Hahahah ktoś jeszcze pisze blogi o tej tematyce? jak tak sprawdziłam, to zobaczyłam może z dziesięć... EDtumblr jest duzo bardziej aktywny jednak

smieszna sprawa, pierwsza styczność z pro ana nastąpiła w grudniu 2014 roku, mialam.. 11! lat. Pozniej zalozulam blogi, mialam przerwy, powroty. 7 lat pozniej, ukończyłam 18 lat, za rok piszę maturę, a ten maly demon w mojej glowie wciaz mnie prześladuje. 

nie tak to sobie wyobrażałam w 2014 roku. mialam po prostu schudnac. nie mialo byc psychologa, wypadających wlosow, obsesji, sabotowania swojegi zycia przez fakt, ze jestem gruba. nie mialo byc tak. 

ale juz za pozno. wiem, ze nigdy nie opuszczę tej kościstej klatki. jestem na to skazana do usranej smierci :)

1 komentarz:

  1. miałam to samo. zaczęłam w wieku 11 lat. teraz gdy mam 19 rozumiem, że to nie jest zwykła dieta, to styl życia, który nie do końca świadomie wybrałam, ale jestem w nim już tak głęboko zanurzona, że nie ma opcji powrotu. wpadnij do mnie, jeśli chcesz. niestety u mnie cała społeczność wymarła: https://43kilogramy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń